godmorgon :)

godmorgon är med millan nu och vi har trökigt och jag kollar lite bloggar men... ja igår var jag i skolan och sen åkte jag hem och sen till stallet och red barbacka på åkern ulla var pigg men hon hostar fortfarande så jag kan ju inte tävla i helgen :( men ja ulla får bli frisk först innan jag ska tävla :) och sen åkte jag hem och åt sen åkte jag på fotbolls träning och det gick bra men det regnade jätte mycket och emilia och evelina var med och träna för dom vill kanse börja :) och sen åkte jag men och sen kom millan till mig och sov här hemma och ja idag ska vi upp till stallet sen vet jag inte vad vi ska göra.. :) men ja hejdå ni får ha det göööttt


haha jag och alva, jag är den till höger och alva den till vänster :)


samma här jag till höger och ja alva till vänster :)


haha jag och millan :) söt millan var <3 :)
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0