kommit hem efter hoppträning.....

hej har nyss kommit hem efter en hoppträning med ulla hon hoppa allt hon äger <3 men ja igår red jag ut med ida och vi skulle rida och möta hennes vänner och elektra losades bli red och ulla och elektra skena iväg på asfalten :( men jag fick stop på ulla efter ett tag men elekta skena för bi och ida fick stop på henne efter ett tag :) ja kul ridtur haha ..... men ja och idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem åt sen upp till stallet för sen vart det hoppträning och nu sitter jag i soffan och kollar på tv  och ska snart äta ponfrit och korv :) göttt:) och imon blir det skola och ja upp till stallet kanse och kanse va med nån :) hejdå bloggar sen eller imon:):)
fula jag men ja sötaste ulla <3 love<3
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0