Dålig Uppdatering

dålig uppdatering nu men ska bättra mig har ganska mycket att göra nu skolan rida stallet och alla läxor men ska försöka hinna blogga men idag har jag varit i skolan som vanlingt och sen åkte jag hem sen till stallet mocka borsta ulla men hon fick villa idag ska rida henne imon och igår red jag men då var ulla på bushummör och inte vilja gå fram och stanna så jag nästan ramla av :P men jaja så kan det bli och imon ska jag till skolan då har vi slöjd och sen ska jag upp till stallet och rida och kolla på mamma när hon ska på hoppträning eller så ska ida hoppa elektra vet inte får se imorgon :P och i häljen ska jag kanse tävla vid fältis vet inte änn och jag kan för ida ska tränna för nån då men anars ska jag tävla nån annan gång och nu sitter jag och kollar på hocky med pappa kul :) men jag har sutit och gjort en video och kommer komma på bloggen snart den ska bara ladda klart men kommer så ja men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag hejdå ni får ha det så bra..

söta ulla <3 love <3 /emma

Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0