sommarlov <3

äntligen sommarlov <3 men ja nu ska jag berätta om min dag, det började med att jag vaknade sen åt jag frulle sen åkte jag till skolan sen så tränade vi till skolavslutningen sen körde vi brännboll det var 4,5 och 3 som körde och vi kom tvåa 5an vann:( men ja sen fikade vi sen trånade vi lite till sen gjorde vi lekar i klassrummet och sen slutade vi och sen red jag ut med millan och sen åkte jag hem och byte om sen åkte jag  på skol avslutning och nu kollar jag på tv och har sommarlov och ja juste millan och evelina ska komma sen :) men ja jag har ju inte bloggat på ett bra tag för vi har inte haft något internet men idag fick vi till backa det :) men hejdå ska kolla andra bloggar och fb.
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0