ridigt bästa ulla <3

hej kom typ nyss hem från stallet red dressyr hon lysna bra på mig och var jätte duktig. men igår va jag i skolan sen åkte jag till stallet och mocka men ulla fick vila och sen åkte jag hem och åt sen kolla jag på tv sen gick jag och la mig :) och idag i skolan hade vi först mate sen rast sen lite svenska sen jympa och då körde vi handboll och sen hade vi rast och så sen åt vi sen sista lektionen träna vi på en musikal som vi ska ha :)men ska äta tacos ikväll gööttt... och imorgon ska jag väl till stallet och rida sen kl 7 typ ska jag till stallet igen för då ska ida träna elektra för nån som kommer från stockholm eller nåt :) men har inget mera att skriva eller berätta om så ni får ha det gööttt ska kanse göra läxa nu :( men juste glöm inte bort att jag ha en frågestund fråga på ni bara <33
i love you ulla <33
Kommentarer
Postat av: alva

gud vad FIN HON VAR ! <3 Tur att hon hos er och har det så bra <333333333

Datum: 2012-01-14 - Tid: 12:29:50
Hemsida/blogg: http://mittlivmottoppen.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0