kollar på tv:)

hej sitter och kollar på tv har jätte tråkigt men idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem och åt och sen satte jag mig vid datan och kolla på bloggar och kolla lite på fb :) men vet inte om jag ska upp till stallet idag men hejdå
haha :P
söta ulla <3
haha jag och doris och hennes syskon doris är våran kattunge :)
silva
haha dan när vi skulle ha skolfoto på den här bilden så är det jag millan och ett par i min klass :)
gud hur jag såg ut på halloween (stavning tror jag) discot stavning år 2010
/emma
Kommentarer
Postat av: alva

åååh jag vill köpa en kattunge! har ni någon till salu? ;)

Datum: 2012-01-18 - Tid: 18:12:25
Hemsida/blogg: http://mittlivmottoppen.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0