hej

hej nu är jag hemma kom hem för en halv timme, timme sen från millan ju och vi gick till skolan och åkte skridskor och då  var en på fritids där och åkte en som är kakxsig och feg för vissa ja men variafal så börja han slå mig och millan vet inte varför tror det var för han var avensjuk för att vi åkte på isen men en spark och nån ska som millans pappa har gjort :) ochså slog han millan jätte hårt på handen och hon vart lite blå och sväld på handen men han sa att han inte gjorde det med flit men det gjorde han hahahahha :P :) men nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på tv och kollar bloggar och bloggar gör jag med :) haha hejdå ni får ha det så gööötttt
finaste huset på vintern
och på sommarn <3 :)
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0