Gästblogga- www.alvazand.blogg.se

Hej på er! Det är jag som är Alva och jag driver bloggen- www.alvazand.blogg.se .
Jag hade tänkt att gästblogga här på emmaking.blogg.se..

Gästbloggar för att jag hade tråkigt och hade inget att göra :)

Om mig!

Jag heter då Alva och jag bor i en liten håla som kallas för dalfors det jag bor med min familj som består av fyra personer mamma, pappa och syster och jag då ;)
Jag har även två katter case och gustaf, case är väl 6-7 år tror jag och gustaf är 2 tror jag..
Jag går i skolan som alla då haha :) (alsjö kallas den )
Trivs bra där haha men börjar bli segt att gå där nu nästa år eller aa månader och dagar då så kliver jag över och börjar i en annan skola :) skönt har ju gått där typ fem år.
På min fritid är jag men mina vänner och så simmar jag fyra gånger i veckan vilket leder till att jag inte hinner med så mycket men endå så hinner jag med mycket haha ;)

I min lilla blogg skriver jag om min vardag vänner och allt smått och gott som jag säger ;)
Har inte bloglovin för att det är nå fel typ så jag kan inte skaffa det men sen kanske (när det funkar) :)
Hoppas det funkar iaf och hoppas ni läser den och kommenterar den!

Emmas blogg!

Den här bloggen läser jag faktiskt mycket och vi går även i lika skola haha :)
Tycker denna blogg är bra men uppdateringen skulle kunna bli bättre men ska inte säga så mycket :)
Som jag har förstått emma så skriver hon om sin vardag och litte till hon gör på sin fritid.
Bloggen är bra tycker jag iaf :)

Inte så lång gästbloggning men hoppas det duger :)
Tack Emma för att jag fick gästblogga :)
xoxo- Alva
www.alvazand.blogg.se

Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0