frågor från....

alva http://mittlivmottoppen.blogg.se/
Vad är din dröm med ulla ? :) svar: vet inte riktigt skriver till dig om jag kommer på :)
Vad har du för Mål med Ultra detta år? svar: kanse tävla högre typ 80 cm kanse och att det ska gå jätte bra:)

Hur rider du ulla för att hon ska bli lösgjord? svar: ibland tar jag gummisnodd och jag brukar göra massa vålter och sånt :)

När du blir tretton har du redan sålt ultra då eller har du kvar henne? svar: jag vet inte vill ha kvar henne men jag vet inte.

Hur gör du när Ultra vägrar på ett hinder? svar: jag brukar ställa henne framför hindret i bland om det är på en träning annars brukar jag bara gra en vålt och skänkla (stavning) och vara tuff på henne och då om hon hoppar klappart jag henne :)..

Superfin blogg Emma
svar: tack

Hoppas vi syns snart kan jag få rida min lilla stjärna igen!
svar ja vi får väl bestämma en dag eller min mamma och din mamma :)

tack för dina frågor hoppas mina svar var bra :) <3
/emma

Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0