ett inlägg om mig själv :)

emma johansson heter jag ju :) jag är 10 år fyller 11 i år och jag är snäll rolig och har värdens bästa kompisar <3 jag har en bror som heter jesper och en syster som heter ida och en mamma som heter lena och en pappa som heter janne:) det är många som säger att i min familj är vi långa men det tycker inte jag :P och vi har  5 katter och 4 hundar och 3 hästar. min mamma är hovslagare och min pappa är brandman :) jag har ju en häst som heter ulla och min mammas häst heter elektra och min systerns häst heter limbo :) jag gillar inte fruckt eller grönsaker:) och jag är 1,53 lång men vet inte vad jag ska skriva nu nå mer  men kommer några bilder
ulla
elektra
limbo
jag
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0