skit vad jag har varit dålig på att blogga nu alltså:(

förlåt men nu ska jag skriva om veckan och föra helgen... föra helgen så tävla jag i högbo det gick så där ulla stanna på 3an men hon va jätte duktig vid alla andra hinder <3 men i måndagsgjorde jag inte så mycker va i skolan åkte hem och då hade min one pice kommit och sen red jag :)... tisdag hade vi slöjd kul och ja ulla villa då och då var jag med millan sen på kvällen så hade vi teater kul :).... onsdag hade jag hoppträning gick väl bra och va i skolan och på rasten i skolan ramla jag så jag har en flösk läpp och har skrubat mig åvanför hackan :(.... och idag har jag varit i skolan först hade vi egelska, rast, so, rast,  mat och vi fick tårta och sen sista lektionen hade vi svenska :) men nu sitter jag och kollar på tv och kolla fb och bloggar på datan :) men imon ska vi åka skidor i skolan kul kanse vet inte en ju och då ska vi få sluta klockan 11 typ :) men bloggar kanse ikväll eller sen men hejdå
gud hur jag såg ut /emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0