imorgon blir det tävling på GRS :)

imorgon ska vi tävla på GRS tror jag ska tävla 60 cm, 70 cm ja men kanse kommer bilder imon från tävlingen :) men idag har jag ridigt smörjt alla saker till imon och har nyss ätit ponfrit och korv :) och nu sitter jag och pappa och kollar på saik just nu står det 2-3 till edsbyn!!! men igår var jag till badhuset med mina kusiner och sen åkte jag hem och red och sen till mina kusiner och sov där :) men idag fick vi till backa charlie igen för dom här som tog han nu vart oxå alergiska... kommer bild på han sen kanse :) men hejdå
haha skrutten och doris <3 /emma
Kommentarer
Postat av: alva

Lycka till på tävlingen*! <3

Datum: 2012-02-28 - Tid: 21:02:15
Hemsida/blogg: http://mittlivmottoppen.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0