hej på er :)

hej nu sitter jag och kollar på bloggar och fb men ja idag har jag först varit i skolan vi hade ulrica idag, ganska vanligt dag i skolan, sen åkte jag hem och åt sen åkte jag med mamma när hon skulle sko en och en halv häst :) kul men kalt :) ja sen åkte jag hem och nu sitter jag här och imon ska jag till skolan, vi ska ha städ dag :( men vi får sluta tidigare:) och sen när jag kommer hem från skolan då ska vi åka  ner med ulla till ridanan för jag ska tävla på lördag i älvkaleby med ulla vi ska hoppa 70 cm  coh sen 70 cm igen med laget ska bli jätte kul och sen på måndag är det ju sista april ska ner till fotbolls planen då för vi åker jämt ditt för vi åker ju ditt jämt typ på sista april ska bli kul :) men ja hejdå vet inte vad jag ska skriva så hejdå men kommer lite bilder först
vist är dom söta dom har jag hemma det är tre st <3
/emma
Kommentarer
Postat av: evelina

veckans blogg är avslutad :)<3 http://poniiriders.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-avslutad.html#comment ;)

Datum: 2012-04-27 - Tid: 19:21:23
Hemsida/blogg: http://poniiriders.blogg.se/

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0