hej kom nyss hem från carro :)

kom nyss hem från carro.. har varit med henne och alva ...och först så åkte vi och kolla på blåbärshoppning och sen åkte vi hem till carro och knäppte kort men kommer inga bilder från det idag men från igår för igår var vi oxå och då knäppt vi kort kommer några nu fast först en bild på en snygg lådbil som jag och carro bygde
så jävla snygg men ja sen ska jag äta ponnfrit och korv med pappa och min bror för ida och mamma har åkt på något tränings läger och kommer hem på söndag tror jag :) nu kommer bilder från igår med carro och alva
jag och alva. alva som kör mig
jag och alva
alva och carro
jag och alva
carro
jag och alva
jag och alva
alva och carro
jag alva och carro :) det var några men ja kanse kommer andra bilder sen men ja imon ska jag va med carro och alav och kanse millan men nu ska jag kolla bloggar och fb och sen äta så hejdå bloggar kanse sen eller imon :)<3
/emma
Kommentarer

Skriv kommentaren här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-m@il: (publiceras ej)

blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0